Menu
Cart

Mana nak cari top up Playstation Store Malaysia?

Written by Kyo on

Ramai yang suka beli game digital dekat Playstation Store Malaysia pasal kekadang, harga game boleh turun mendadak. Manakala harga game fizikal, jarang pulak nak turun. Jadi kepada mereka yang takder kad kredit, Kyo ada beberapa cara lain yang korang boleh beli top up Playstation Store (dan juga Playstation Plus) yang korang boleh guna pakai.

1. Kedai 7-11

Kebanyakan kedai 7-11 memang ada jual kod dia. Biasa akan tergantung dekat tepi rak mana tah. Tanya kat kaunter kalau korang tak jumpa.

2. Maybank2U

Kalau korang ada akaun Maybank2U, diorang pun ada jual jugak. Dalam App dan juga dekat website diorang. Cari dekat belah Prepaid Reload.

3. Kyo???

Kyo pun ada juga sebenarnya. Tapi Kyo pun mahal sikit. Kena tambah caj pasal kena ambik untung sikit (beli dengan Maybank2U takder caj tambahan). Yang ni kena tanya Kyo.

4. Digi & Celcom

Yang pelik Maxis Kyo tak jumpa pulak (tapi diorang ada buat untuk Steam). Yang ni kyo tak jumpa cara nak top up, pasal Kyo pakai Maxis.

5. SeaGM dan Offgamers

Dua website ni pun jual jugak kod untuk PSN Malaysia, dan diorang ada macam-macam lagi produk selain dari kod untuk PSN Malaysia.

Ada yang korang jumpa lagi? kalau rasa nak tambah, boleh hantarkan dekat Kyo dan Kyo akan updatekan kat sini jugak. Selamat membeli-belah!


Share this post



← Older Post Newer Post →


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published.