Menu
Cart

Soalan Lazim / FAQ tentang Playstation 4 / PS4

Tujuan kompilasi soalan-soalan yang sering ditanya oleh pengguna atau peminat Sony Playstation 4 adalah bagi menyenangkan hidup kita semua agar tak perlu menjawab soalan yang sama tiap-tiap hari. Kadang-kadang boleh tahan jugak soalan-soalan yang ditanya. Jadi, kepada yang berminat dan yang terasa nak tahu lebih lanjut tentang Sony Playstation 4 ni, Kyo persembahkan jawapan kepada soalan-soalan yang sering ditanya buat mereka yang sangat curious. (Ataupun masih belum mampu beli PS4 ni lagi. Hehe)

Perkara AM PS4

Lepas Dah Beli PS4

Internet dalam PS4 dan Playstation Plus

Berkenaan akaun Playstation korang

Tiba masa untuk Main Game

Ada soalan yang terjawab? Nak tolong tambahkan soalan yang lain kat sini untuk tolong orang lain pulak? Sila hantar kat Kyo kat bawah kotak ni. Jangan lupa letak kan nama sekali, pasal nak kita kena tunjuk penghargaan terhadapa bantuan korang juga. Takpun, hantarkan e-mail kepada Kyo dekat kyos.game.mart@gmail.com.